На основу чл. 4.став 8. и  94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 114/21, 113/17-др. закон, 95/18-др.закон, 86/19-др. закон, 157/20 - др. закон, 123/21-др. закон и 92/23),  чл. 9.  и 10.Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, број 107/23), Закључка  Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава  51 Број 112-12825/2024  од 25. децембра  2024.године, начелник Општинске управе, оглашава

 

ЈАВНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

У    ОПШТИНСКОЈ УПРАВИ ОПШТИНЕ РАШКА

  

I         Орган/служба/организација у ком/којој се радно место попуњава:

 Општинска управа општине Рашка, у Рашки,  ул. Предрага Вилимоновића бр.1.

II Радна места које се попуњавају:

1. Радно место “ Послови бесплатне правне помоћи у Одсеку за општу управу и грађанска стања у Одељењу за општу управу и скупштинске послове, у звању саветник-број службеника 1“ 

Опис посла:  Пружа стручну правну помоћ грађанима који имају пребивалиште на територији општине Рашка, усменим правним саветима уз самосталност у раду, пружа стручну правну помоћ грађанима састављањем поднесака којима се иницира поступак пред надлежним органом (тужбе, жалбе, предлози, уговори и др.) уз самосталност у раду, води евиденцију о пруженим услугама, сачињава извештаје из делокруга рада, стара се о правилној примени и прати законску и подзаконску регулативу и друге прописе како би квалитетно била пружена услуга грађанима, обавља послове одлучивања о захтеву за остваривање права на бесплатну правну помоћ и пружања бесплатне правне подршке и води евиденцију о истом, сачињава и доставља извештаје надлежном министарству у складу са Законом о бесплатној правној помоћи уз самосталност у раду, поступа по захтевима физичких и правних лица за пружање информација од јавног значаја и обавља послове лица за заштиту података о личности, врши пријем информација и води поступак у вези са узбуњивањем, обавља и друге послове по налогу шефа Одсека и руководиоца Одељења.

 

Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено хуманистичких наука-област  правне науке  на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

 

 2.  Радно место „  Имовинско правни послови  у  Одељењу за урбанизам, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине, у звању саветник-број службеника 1 „

 

Опис послова: Води управни поступак и израђује решења у поступку експропријације, депоседирања, комасације, самовласног заузећа земљишта, национализације и денационализације, као и остала појединачна акта у области својине и режима коришћења земљишта, обавља административне послове за потребе Комисије за повраћај земљишта, стара се о спровођењу поступка за издавање на коришћење, у закуп, отуђење и прибављање непокретности у јавној својини општине Рашка; израђује нацрте аката за потребе Скупштине из области имовинско – правних послова, израђује уговоре о закупу за станове намењене лицима у стању социјалне потребе, спроводи поступак око враћања утрина и пашњака селима на коришћење; припрема одговоре по жалбама за потребе другостепеног органа;  електронски управно поступа и електронски комуницира са странкама и другим органима , преко Портала е Управа, даје предлог за  разраду описа  и других елемената нових е Услуга и прати ажурност објављених услуга; припрема одговоре,  анализе информације и извештаје из делокруга Одељења, обавља и друге послове по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе.

Услови:Стечено високо образовање из поља друштвено хуманистичких наука -област правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

 

3.  Радно место „ Послови буџета у Одсеку за буџет и трезор  у Одељењу за финансије и локалну пореску администрацију, у звању саветник-број службеника 1“

 

Опис послова: Анализира захтеве за финансирање директних и индиректних корисника буџетских средстава, обавештава кориснике буџета о усвојеним апропријацијама и извршеним променама истих, прати кретања буџетских прихода и расхода и контролише план извршења буџета директних и индиректних корисника буџетских средстава, врши корекције и прослеђује кориговани план трезору, врши месечно слагање прилива прихода буџета са Управом за трезор, врши унос основних апропријација и измена апропријација одобрених Одлуком о буџету и Одлуком о допунском буџету, саставља месечне, кварталне, полугодишње и годишње извештаје прихода и расхода и врши усаглашавање са главном књигом трезора, прати дневне, месечне и кварталне квоте за плаћање, контролише преузете обавезе ради утврђивања усклађености са донетим буџетом, врши израду информација о реализацији финансијских планова индиректних буџетских корисника, попуњава налоге за преносе средстава индиректним буџетским корисницима, врши израду извештаја за потребе Министарства финансија, организује процесе свакодневне обраде и плаћања по захтевима корисника и доставља преглед обавеза по примљеним захтевима, уско сарађује са свим организационим деловима везаним за главну књигу и одговаран је за консолидацију свих рачуноводствених извештаја на нивоу трезора, обавља послове на прикупљању и анализирању финансијских планова буџетских корисника, обавља и друге послове по налогу шефа Одсека и руководиоца Одељења.

 

Услови:Стечено високо образовање из поља друштвено хуманистичких наука-област економске науке  на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

4. Радно место „ Комунални инспектор у Одсеку за инспекцијски надзор у  Одељењу за инспекцијске послове, у звању саветник-број службеника 1

 

Опис послова: Врши инспекцијски надзор над законитошћу рада комуналних организација и поступака грађана, предузетника и правних лица у погледу придржавања закона, других прописа и општих аката; врши надзор над спровођењем прописа који се односе на кориснике и даваоце комуналних услуга у погледу услова и начина коришћења и давања услуга, уређења и одржавања објеката и јавних површина, прати јавну хигијену, уређење општине, јавних зелених површина, јавне расвете, снабдевање насеља водом и одвођења отпадних вода, снабдевање електричном и топлотном енергијом, изношење и депоновање смећа, сахрањивање, гробља, кафилерије, димничарске услуге, делатности пијаца, чистоћу јавних површина, продају пољопривредних и других производа ван пијачног простора, раскопавање улица и других јавних површина, лепљење плаката на забрањеним местима и друге послове комуналне хигијене;  припрема решења и стара се о њиховом извршењу; подноси пријаве за прекршаје и предузима мере за уклањање ствари и предмета са јавних површина, обавља и друге послове по налогу шефа Одсека и руководиоца Одељења.

 

 

Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено хуманистичких наука-област   правне науке или област менаџмент и бизнис или из поља техничко-технолошких наука-област грађевинско инжењерство или област саобраћајно инжењерство или из поља природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, положен испит за инспектора, најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

 

 

5.  Радно место „ Грађевински инспектор у Одсеку за инспекцијски надзор у Одељењу за инспекцијске послове, у звању саветник-број службеника 1“

 

Опис послова: Врши инспекцијски надзор над изградњом објеката за које одобрење за изградњу издаје општина, врши надзор да ли предузеће, друго правно лице, предузетник који гради објекат, лице које врши стручни надзор, односно лица која обављају поједине послове на пројектовању или грађењу објеката испуњавају прописане услове, контролише да ли је за објекат који се гради, односно за извођење радова издато одобрење за изградњу, проверава да ли је почетак грађења објекта, односно извођења радова пријављен на прописан начин, подноси прекршајне пријаве, пријаве за привредни преступ и кривичне пријаве против физичких и правних лица која изградњу објекта не врше у складу са позитивним законским прописима,  контролише да ли је градилиште обележено на прописан начин, врши надзор да ли се објекат гради према одобрењу за изградњу и главном пројекту, контролише да ли извршени радови, материјал, опрема и инсталација који се уграђују одговарају прописаним стандардима, техничким нормативима и нормама квалитета, проверава да ли је извођач радова предузео мере за безбедност објекта, суседних објеката, саобраћаја, околине и заштиту животне средине, контролише да ли на објекту који се гради или је изграђен постоје недостаци који угрожавају безбедност његовог коришћења и околине, проверава да ли извођач радова води грађевински дневник и књигу инспекције на прописан начин, проверава да ли се у току грађења и коришћења објеката врше прописана осматрања и одржавање објекта, проверава да ли је за објекат који се користи издата употребна дозвола, проверава да ли је употребна дозвола издата на прописан начин, обавља и друге послове по налогу шефа Одсека и  руководиоца Одељења.

 

Услови: Стечено високо образовање из поља техничко технолошких наука-област грађевинско инжењерство или област архитектура на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, положен испит за инспектора, најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

 

 

III Врста радног односа:

 

За сва радна места радни однос се заснива  на неодређене време.

 

IV  Место рада:

 

 Општинска управа општине Рашка у Рашки, ул. Предрага Вилимоновића бр.1.

 

 

V Компетенције које се проверавају у изборном поступку:

 

У изборном поступку се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе.

 

VI Поступак и начин провере компетенција:

 

 

1.      Опште функционалне компетенције:

 

1)      „Организација и рад органа аутономне покрајине односно локалне самоуправе у Републици Србији” – провераваће се путем теста преко платформе Службе за управљање кадровима;

2)      „Пословна комуникација” – провераваће се путем теста  преко платформе Службе за управљање кадровима;

3)      „Дигитална писменост” – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару) преко платформе Службе за управљање кадровима.

 

           Напомена:  Ако имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања ове компетенције, можете тај доказ, у оригиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.

          Ако не доставите наведени доказ, провера компетенције „дигитална писменост” извршиће се писмено/усмено. Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша дигитална писменост на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ове компетенције, без обзира на достављени доказ.

          Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs

 

2.      Посебне функционалне компетенције:

 

   Посебне функционална компетенције за радно место под редним бројем 1:

 

- Посебна функционална компетенција за област рада  послови правне помоћи грађанима (систем пружања правне помоћи грађанима;руковање електронском базом прописа;бесплатна правна помоћ; основе процесних закона; вештине комуникације и конструктивног решавања конфликата) и управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима; посебне управне поступке; управне спорове, извршење донетих судских пресуда; праксу/ставове судова у управним споровима)- провераваће се писмено, путем симулације;

 - Посебна функционална компетенција-релевантни прописи из делокруга радног места - Закон о локалној самоуправи, Закон о бесплатној правној помоћи, Закон о општем управном поступку, Кривични законик, Породични закон, Закон о наслеђивању, Закон о облигационим односима, Закон о парничном поступку, Закон о ванпарничном поступку, Закон о извршењу и обезбеђењу, Закон о јавном бележништву, Закон о кривичном поступку, Закон о управним споровима, Закон о прекршајима   - провераваће се писмено, путем симулације.

 

 

 

  Посебне функционална компетенције за радно место под редним бројем 2:

 

1)  Посебна функционална компетенција за област рада  управно-правни послови  (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима, посебне управне поступке; управне спорове,извршење донетих судских пресуда;праксу/ставове судова у управним споровима) и стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција; технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката;облигационе односе; имовинско-правне односе ) -провераваће се писмено, путем симулације;

 

2)  Посебна функционална компетенција-релевантни прописи из делокруга радног места - Закон о експропријацији, Закон о планирању и изградњи - провераваће се писмено, путем симулације.

 

Посебне функционална компетенције за радно место под редним бројем 3:

 

1) Посебна функционална компетенција за област рада  финансијско- материјални послови (  буџетски систем Републике Србије; међународни рачуноводствени стандарди у јавном сектору; методе и поступци финансијског планирања, анализе и извештавања; терминологија, стандарди, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства иизвештавања;релевантне софтвере; финансијско управљање и контрола) и управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима; посебне управне поступкe) -провераваће се писмено, путем симулације;

 2) Посебна функционална компетенција-релевантни прописи из делокруга радног места - Закон о буџетском систему, Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе , Закон о јавном дугу - провераваће се писмено, путем симулације.

 

 

Посебне функционална компетенције за радно место под редним бројем 4:

 

1) Посебна функционална компетенција за област рада  инспекцијски послови  (општи управи поступак и основе управних спорова;основе казненог права и казнених поступака;основе  прекршајног права и прекршајни поступак;основе привредног права и привредног пословања;поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика;функционални јединствени информациони систем; основе вештина комуникације, конструктивног решавања конфликата  и управљања стресом;кодекс понашања и етике инспектора- провераваће се писмено, путем симулације;

 2) Посебна функционална компетенција-релевантни прописи из делокруга радног места -   Закон о инспекцијском надзору, Закон о комуналним делатностима,  Закон о становању и одржавању стамбених зграда, Закон о заштити становништва од заразних болести  - провераваће се писмено, путем симулације.

 

Посебне функционална компетенције за радно место под редним бројем 5:

 

1) Посебна функционална компетенција за област рада инспекцијски послови  (општи управи поступак и основе управних спорова;основе казненог права и казнених поступака;основе  прекршајног права и прекршајни поступак; основе привредног права и привредног пословања;поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика;функционални јединствени информациони систем;основе вештина комуникације, конструктивног решавања конфликата  и управљања стресом; кодекс понашања и етике инспектора- провераваће се писмено, путем симулације;

2) Посебна функционална компетенција-релевантни прописи из делокруга радног места - Закон о инспекцијском надзору, Закон о планирању и изградњи, Закон о озакоњењу објеката, Закон о становању и одржавању стамбених зграда, Правилник о садржини и начину вођења књиге инспекције, грађевинског дневника и грађевинске књиге, Правилник о начину затварања и обележавању затвореног градилишта, Правилник о посебним елементима, односно критеријумима за процену ризика, учесталости вршења инспекцијског надзора на основу процене ризика и посебним елементима плана инспекцијског надзора у области изградње објеката , Правилник о изгледу, садржини и месту  постављања градилишне табле, Правилник о садржини и начину вршења техничког прегледа објекта, саставу комисије, садржини предлога комисије о утврђивању подобности објекта за употребу, осматрању тла и објекта у току грађења и употребе и минималним гарантним роковима за поједине врсте објеката, Правилник о посебној врсти објеката и посебној врсти традова за које није  потребно прибављати акт надлежног органа, као и врсти објеката који се граде, односно врсти орадова који се изводе, на основу решења о одобрењу за извођење радова , као и обиму и садржини, Правилник  о објектима на које се не примењују поједине одредбе Закона о планирању и изградњи, Правилник о поступку доношења и садржини програма уклањања објеката  - провераваће се писмено, путем симулације.

 

 

 

 

 

3.      Понашајне компетенције:

 

Провера понашајних компетенција: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет- вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.

 

4.      Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе- вршиће се путем разговора са конкурсном комисијом (усмено).

 

 

VII  Достављање доказа при подношењу пријаве

 

            Ако кандидат има сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседује одређену компетенцију и жели да буде ослобођен тестирања те компетенције, може тај доказ, у оргиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.

             Ако кандидат не достави наведени доказ или из достављеног доказа Комисија не може да утврди да ли је поседовање компетенције на потребном нивоу, провера ће се извршити усмено.

 

VIII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом:

 

-  уверењe о држављанству (не старије од шест месеци);

-  извод из матичне књиге рођених (издат на обрасцу сходно Закону о матичним књигама

   објављеном у „Службеном гласнику РС“, бр. 20/09, 145/14 и 47/18);

-  доказ о стеченом образовању у складу са условима радног места за које се подноси пријава;

-  исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења и други акти из којих се

   види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство);

-  уверење о положеном државном стручном испиту (лица са положеним правосудним испитом,

   уместо уверења о положеном државном стручном испиту достављају уверење о положеном правосудном испиту);

-  уверење да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест

месеци (извод из казнене евиденције надлежне Полицијске управе - не старије од шест месеци).

 

Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.

 Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

 Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

 

              Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испит за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.

Међутим, ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.

 

 

IX Предност код избора кандидата

 

На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата, имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС”, број 18/20), као и припадници националне мањине.

 

X Објављивање јавног конкурса

 

             Јавни конкурс  за попуњавање извршилачких радних места објављује се на интернет презентацији    општине Рашка   www.raska.gov.rs и  огласној табли Општинске управе општине Рашка.

             Обавештење о јавном конкурсу, са адресом интернет презентације на којој је објављен, објављује се у дневним новинама „ Информер“, које се дистрибуирају за целу територију Републике Србије.

Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs и сајту  општине Рашка   www.raska.gov.rs.

 

XI Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

 

 Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији општине Рашка   www.raska.gov.rs или га лица у штампаном облику могу преузети на шалтеру Општинског услужног центра Општинске управе општине Рашка.

 Приликом предаје пријаве на јавни конкурс( у затвореној коверти), пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

 Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве путем писменог обавештења, на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.

 

XII Рок за подношење пријава

 

Рок за подношење пријава на јавни конкурс је 15 дана од дана објављивања у дневним новинама Информер“ и почиње да тече од дана 29.маја 2025.године , а окончава се дана 12.јуна 2025. године.

 

XIII Адреса на коју се подносе пријаве:

 

Поштом Општинскoj управи општина Рашка, улица Предрага Вилимоновића бр. 1  са назнаком „за Jавни конкурс, непосредно на адресу Општинска управa општина Рашка, улица Предрага Вилимоновића бр. 1 / електронским путем на Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или га лица у штампаном облику могу преузети на шалтеру Општинског услужног центра општине Рашка.

 

 

XIV Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак

 

Изборни поступак за кандидате чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, изборни поступак ће се спроводити у канцеларији број 13, на првом спрату Општинске управе општина Рашка, улица Предрага Вилимоновића број 1, почев од 30.јуна 2025.године, о чему ће кандидати бити обавештени путем писменог обавештења на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.

Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција, понашајних компетенција и интервју са конкурсном комисиојом ће се обавити у канцеларији број 13, на првом спрату Општинске управе општина Рашка, улица Предрага Вилимоновића број 1, о чему ће кандидати бити обавештени путем писменог обавештења на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.

          Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електрoнске адресе), које наведу у својим пријавама.

 

XV Обавеза пробног рада

 

Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.

Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време.

Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос.

 

XVI Лице задужено за давање обавештења о конкурсу:

 

 Надиа Хамзагић, шеф Одсека за послове управљања људским ресурсима, бр. тел. 064/8172099 радним данима од 10 до 12 часова (понедељак-петак).

Напомена:

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

   Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

 

 

 

                                                                                                                         

                                                                                                                 НАЧЕЛНИК ОУ РАШКА                                                                 

                                                                                                           Слободан Ристовић, дипл. правник